ОҚПУ
  • 8(7252)537152
  • ukpu_kaz@mail.ru

Педагогика және психология кафедрасы

  • Басты Бет /
  • Педагогика және психология кафедрасы

Анарметов Бахтияр Салимжанович

Кафедра меңгерушісі

Аға оқытушы

 

Мекен-жайы: Шымкент қ., Токаев 27А көшесі, А корпусы , 302 каб

Телефоны: +7(778) 987-00-90

e-mail: bakhtiyar.anarmetov@mail.ru

Профессор-оқытушылар құрамы

Кафедра өмірі

ПОҚ ғылыми-зерттеу жұмыстары

Оқу-әдістемелік жұмыс

Әлеуметтік-тәрбие жұмыстары

Педагогикалық практика

Студенттердің академиялық ұтқырлығы

Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстары

Халықаралық байланыстар

Кафедраның жетістіктері мен марапаттаулары

Жұмыс берушілер мен бітіруші түлектер

БАҚ мақалалардың жариялануы

Біліктілікті арттыру

Жаңалықтар

 

5В010300 «Педагогика және психология» мамандығының  білім беру бағдарламасының миссиясы болашақ «педагог-психолог» лайықты білім беру.

«5В010300 – «Педагогика және психология» мамандығының бакалавр бойынша Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты; мамандық бойынша дербес жұмыс жасау үшін жоғары білімі бар, заманауи талаптарға жауап беретін, жоғары білімді мамандар сұранысқа ие білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау ұлттық білім беру моделі негізінде жасалады.

Міндеттері:

- арнайы педагогика саласында жоғары және сапалы кәсіптік білімді, кәсіби біліктілікті алу;

- гуманитарлық мәдениетті, адамға, қоғамға, қоршаған ортаға қатынастарды реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды меңгеру;

- педагогикалық қызмет үшін маңызды, танымдық, ақпараттық-коммуникативтік, конструктивті, жобалық, ұйымдық дағдыларды дамыту;

- арнайы педагогика саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайындық негізі ретінде педагогикалық шеберлік негіздерін игеру;

- балаларды әлеуметтендіруді, интеграцияны және жеке дамуын қамтамасыз ететін педагогикалық технологиялардың кең спектрін игеру;

- студенттердің  жеке білім беру бағдарламаларын таңдауы.

5В010300 - «Педагогика және психология» бакалавриаттың біліктілік сипаттамасы

5В010300 - «Педагогика және психология» мамандығы бойынша бітіруші түлектер 5В010300 - «Педагогика және психология» мамандығы бойынша білім бакалавры академиялық дәрежесі беріледі.

Түлектердің кәсіптік қызмет саласы

5В010300 - «Педагогика және психология» мамандығы бойынша білім бакалавры білім беру саласындағы кәсіби қызметін жүзеге асырады.

Бакалаврлардың кәсіби қызмет саласы мыналарды қамтиды:

  • білім беру (жалпы, түзеу, инклюзивті);
  • әлеуметтік сала;
  • денсаулық сақтау;
  • мәдениет.

Түлектердің кәсіби қызметінің объектілері

5В010300 - «Педагогика және психология» мамандығы бойынша білім бакалаврының кәсіптік қызмет объектілері:

- меншік нысаны мен ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, барлық түрдегі және түрдегі орта білім беру ұйымы;

- техникалық және кәсіптік білім беруді ұйымдастыру.

Бакалаврлардың кәсіби қызмет объектілері:

  • оқыту;
  • тәрбиелеу;
  • студенттердің жеке және жеке дамуы;
  • студенттердің денсаулығы;
  • әр түрлі оқу орындарында студенттерді, мұғалімдерді және ата-аналарды психологиялық-педагогикалық қолдау

Түлектердің кәсіптік қызмет түрлері 5В010300 - «Педагогика және психология» мамандығы бойынша білім бакалавры кәсіби қызметтің келесі түрлерін орындай алады:

  • білім беру (педагогикалық);
  • оқыту және тәрбиелеу;
  • білім беру және технологиялық;
  • әлеуметтік-педагогикалық; Эксперименттік зерттеулер;
  • ұйымдастырушылық және басқарушылық.
  • мектепке дейінгі, жалпы, қосымша және кәсіби білім беруді психологиялық-педагогикалық қолдау;
  • мүгедектігі бар балаларды түзеу және инклюзивті білім берудегі психологиялық-педагогикалық қолдау;
  • әлеуметтік-педагогикалық қызмет;
  • мектепке дейінгі білім берудегі білім беру қызметі;
  • жалпы білім берудің бастапқы деңгейінде білім беру қызметі.

Түлектердің  кәсіби қызметінің міндеттері

5В010300 - «Педагогика және психология» мамандығы бойынша білім бакалавры кәсіптік қызметтің типтік міндеттері кәсіптік қызмет түрлеріне сәйкес:

  •  студенттердің жеке басын қалыптастыру және қалыптастыру үшін қоғамның әлеуметтік тәртібін орындау;
  •  отандық және әлемдік стандарттар талаптарына сәйкес білім сапасын арттыру;
  •  озық психологиялық-педагогикалық технологияларды игеру және практикалық қызметке енгізу;
  •  педагогика және психология саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу.

Бакалавр кәсіби қызмет түрлеріне сәйкес келесі кәсіби міндеттерді шешуге тиіс.

Кәсіби қызметтің барлық түрлеріне арналған:

  • баланың құқықтарын іс жүзінде іске асыру;
  • толыққанды білім беру, оқушыларды тәрбиелеу, баланың құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасы мен қарым-қатынасы, студенттерді әлеуметтендіру үшін жағдай жасау;
  • мекемедегі психологиялық ыңғайлы және қауіпсіз білім беру ортасын құруға қатысу;

Оқу үрдісіне қатысушылардың психологиялық біліктілік деңгейін арттыру;

  • байланысты мамандармен өзара іс-қимылда пәнаралық психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік-оңалту іс-шараларына қатысу;
  • кәсіби қызметте денсаулық сақтау технологияларын қолдану;
  • өздерінің кәсіби қызметін ұйымдастыруда ғылыми негізделген әдістер мен заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану;
  • олардың кәсіби дағдыларын үнемі арттыру;
  • кәсіби этика нормаларын сақтау;
  • жалпы мәдени деңгейін арттыру;
  • еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі және өртке қарсы талаптарды сақтау.

Мектепке дейінгі, жалпы, қосымша және кәсіби білім беруді психологиялық-педагогикалық қолдау саласында:

  • стандартталған құралдарды пайдалана отырып, балаларды психологиялық (диагностикалық) тексеруді, соның ішінде нәтижелерді бастапқы өңдеуді жүргізу;
  • ұсынылған әдістер бойынша түзету-дамушы сыныптарды жүргізу;
  • білім беру мекемелерінде және отбасылардағы балалардың тиімді өзара қарым-қатынасын ұйымдастыру үшін оқытушылармен жұмыс жасау;
  • әр баланың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін мектептен тыс шараларға қолайлы жағдайлар жасау;
  • кәсіби өзін-өзі анықтаудың кәсіптік бағдарлау процесінде оқушыларға көмек көрсету;
  • жасөспірім балаларды дамыту үшін жеке траекториясын дамытуға қатысу.
  • мүгедектігі бар балаларды түзеу және инклюзивті білім беруде психологиялық-педагогикалық қолдау саласында:
  • ауытқу түрін анықтау үшін дифференциалды диагноз;
  • ұсынылған құралдарды пайдалана отырып, түрлі жастағы сенсорлы ауызша және қозғалу қабілетінің бұзылуына ұшыраған балаларды психологиялық тексеру, соның ішінде нәтижелерді бастапқы өңдеу және психологиялық қорытынды жасау мүмкіндігі;
  • бекітілген ұсынылған түзету бағдарламалары бойынша студенттермен сабақ өткізу;
  • балалар мен оқу орындарында және отбасыларда тиімді қарым-қатынас жасауды ұйымдастыруға мұғалімдер мен ата-аналармен жұмыс жасау;
  • дені сау баланың ата-аналары мен мүшелерінің қатысуымен қолдау көрсету және психологиялық тұрғыда қолайлы әлеуметтік ортаны құру.

Әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласында:

  • қиын өмірлік жағдайдағы жетім балалар мен балалардан, соның ішінде әлеуметтік мекемелердің өзара іс-қимылын қамтамасыз ететін студенттерді әлеуметтік қорғау бойынша бірқатар шараларды іске асыру;
  • оқу орнында және тұрғылықты жерінде оқушыларды дамыту және әлеуметтік қорғау бойынша шаралар кешенін ұйымдастыру;
  • студенттердің әлеуметтік пайдалы қызметін ұйымдастыру, әлеуметтік бастамаларды дамыту, әлеуметтік жобалар;
  • студенттердің мінез-құлқындағы қажеттіліктерді, проблемаларды, жанжалдарды және ауытқуларды анықтау, олардың мүдделерін анықтау және дамыту;
  • студенттердің кәсіби өзін-өзі анықтауы мен еңбек нарығында мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру;
  • оқушылар мен әлеуметтік мекемелер арасындағы медиацияны ұйымдастыру.

Мектепке дейінгі білім беру саласындағы білім беру қызметінде:

Ойын қызметін дамытуға бағытталған оқыту мен тәрбиенің психологиялық тұрғыдан тиімді әдістерін пайдалана отырып, мектепке дейінгі білім берудің негізгі жалпы білім беру бағдарламасына сәйкес білім беру мен тәрбие үрдісін жүзеге асыру;

  • балаларды мектепке дейінгі білім беру мекемелеріне бейімдеу үшін оңтайлы жағдайлар жасау;
  • білім беру үдерісінде балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз ету;
  • басқа мамандармен (психолог, логопед, педиатр) және баланың мектепке даярлық мектебімен бірге жұмыс істеу;

   Бастауыш кезеңде білім беру қызметі саласында білім беру саласы:

  • оқушылардың оқу іс-әрекетін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған заманауи психологиялық-педагогикалық әдістерді пайдалана отырып, бастауыш мектептің білім беру бағдарламаларын оқу үдерісінде жүзеге асыру;
  • білім беру қызметінің бастапқы кезеңіне студенттердің бейімделуіне оңтайлы жағдайлар жасау;
  • білім беру қызметін қалыптастыру процесінде студенттердің зияткерлік, жеке және моральдық дамуы;
  • жастардың нормаларына сәйкес оқушыларды дамыту мақсатында мұғалімдермен, оқу орнының әкімшілігімен және ата-аналармен өзара әрекеттесу;
  • оқушылардың оқу-танымдық ынтасын қалыптастыру және оларды негізгі мектепте оқуға дайындаудың қажетті нәтижесі ретінде меңгеру.

5В010300 – «Педагогика және психология» мамандығы бойынша білім беру бағдарламасы модульдерден тұрады, олар студенттердің жеке басының дамуына ықпал етеді, қалыптастырады, олардың кәсіби құзыреттілігін, шығармашылық қабілеттерін дамытады.

Студенттердің жеке басының дамуына БББ нәтижесін меңгерудегі келесі құзыреттіліктер:

     1) ана тілінде

- қазақ және орыс тілдерін меңгеру; байланыс технологиясы, педагогикалық риторика және конфликтология, коммуникациялық стратегия саласындағы білімге ие; көпұлтты, көпұлтты және көпконфессиялы қоғамда сындарлы диалог, қарым-қатынас дағдыларына ие; толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу; лингвистика, педагогика және әдіснама саласында (тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу) тұжырымдамаларды, ойларды, сезімдерді, фактілерді және түсініктерді білдіруге және түсінуге қабілетті және тілдік тұрғыдан әлеуметтік және мәдени контексттердің алуан түрлілігімен лингвистикалық тұрғыдан лайықты және шығармашылық өзара әрекеттеседі : оқу кезінде, жұмыс кезінде, үйде және бос уақытында.

     2) шет тілдері саласында

- шет тілінде негізгі қарым-қатынас дағдыларына ие: ол бірқатар әлеуметтік және мәдени контекстте ауызша және жазбаша (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу) түсініктерді, фактілер мен пікірлерді түсінуге, түсінуге және түсінуге қабілетті. Мәдениетаралық түсіністік дағдылары бар.

     3) іргелі математикалық, ғылыми және техникалық дайындық

- пәнаралық: педагогикалық интеграция теориясының, педагогикалық тапсырмаларды шешудегі әртүрлі пәндерден алынған білімін интеграциялау дағдылары мен дағдылары, әлеуметтік әріптестік пен педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болуы туралы білімі болуы; жоғары білім берудегі математикалық, жаратылыстану және техникалық пәндерді оқып үйрену кезінде алынған білім беру әлеуетін, тәжірибесі мен жеке қасиеттерін қолдана алады және дайын болады, кәсіби проблемаларды шешуге бақылау жасау және бағалау, математикалық және жаратылыстану-ойлауды дамыту.

4) Компьютерлік

         - технологиялық: Excellence педагогикалық шеберлігін, шоу бастамасы және ауыр жұмыс үшін ұмтылатын инновациялық, педагогикалық технологияларды, дағдылар мен ғылыми-зерттеу дағдыларын оқыту саласындағы білімдерін, бағалау, білім беру технологияларын таңдау және пайдалану, инновациялар мүмкіндігі болу үшін, бар; жұмыс, бос уақытын және байланыс қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды сенімді және сыни пайдалану мүмкіндігі, компьютер арқылы дағдыларды, қалпына келтіру, бағалау, сақтау, өндіру, ұсыну және ақпарат алмасу пайдалану бар, кәсіби қызмет саласында интернет арқылы бірлескен желілерінде байланыс және қатысу.

5) оқыту

- дамушы:, өздігінен білім алуға және өзін-өзі тану бойынша жоғары білікті оқытушылардың тәжірибесін жинақтап қорыту, үйрету, тарату және қолдану қазіргі заманғы педагогикалық антропология, дағдылар мен ептіліктер саласындағы білім, оқыту үшін жоғары мотивациялы бар ұмтыламыз бар; педагогикалық және психологиялық пәндер (ғылым) негізгі білімі бар, ойлау дүниетанымы кең мен мәдениеті жоғары білімді адамның қалыптасуына ықпал ететін; Ол үздіксіз оқыту қолжетімді параметрлерді таба аласыз қажеттігін мойындайды; ұмтылатын және оқыту сақталады қабілетті.

6)  әлеуметтік (жекеаралық, мәдениетаралық, азаматтық)

-адам құқықтары саласында халықаралық нормативтік-құқықтық актілер туралы білімін меңгеруі, ҚР заңнамасы саласындағы балалықты қорғау және білім беру, баланың біліктері мен дағдыларын құқықтары мен мүдделерін қорғауға, педагогтің абыройы мен ар-намысын, сондай-ақ педагогикалық әдеп нормаларын сақтауға, педагог кәсібінің әлеуметтік маңызын сезіну, баланың азаматтық құқықтары құрметтеуге.

7) кәсіпкерлік, экономикалық

-экономиканың мемлекеттік реттеу мақсаттары мен әдістерін түсіну, білу, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін;, экономикалық білімін меңгерген негіздерімен, маркетинг, қаржы, менеджмент туралы ғылыми біліу;

8) мәдени

әлеуметтік-этикалық құндылықтарға білу, қоғамдық пікір негізделген, салт-дәстүр, қоғамдық нормаларға және оларға өзінің кәсіби шығармашылығыменсүйену; Қазақстан халықтарының мәдениетін біліпжәне олардың салт-дәстүрлері сақтайды; Қазақстанның, құқықтық негіздері жүйе және заңнама біледі және сақтайды; қоғамның әлеуметтік даму тенденциясын біледі; жеке тұлғалық өсу қабілеттілігі мен даму үрдістерін біледі және т.б.; үздіксіз зерттеу арқылы мен түрлі мәдени мұраларды жақсы түсіну, даналық пен мәдени құндылықтарды, сондай-ақ түрлі мәдени топтардағы адамдармен тиімді қарым-қатынас жасауды біледі.

9) Шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға ықпал ететін келесі құзыреттіліктер: қосымша қабілеті (сын тұрғысынан ойлау, креативтілік (шығармашылық), инновациялық өлшем, белсенді өмірлік ұстанымы)

- психология саласындағы шығармашылық білімдерді меңгеруі, шығармашылық іс-әрекеттің теориялық негіздерін, біліктері мен дағдыларын кәсіби қызметін қайта құру, білім берудегі авторлық және жаңашылдық идеяларды жүзеге асыруға, стандартты емес және альтернативті шешім табу, жаңа педагогикалық идеялардың генерацияларына қабілетті болуы, сыни ойлау; дағдылары меңгеру, сындарлы ойлау үшін қажетті, бақылаушылық, жеке қабілеттері мен таланттарын  дамыту, және т. б.

5В010300 - Педагогика және психология мамандығы бойынша бітіруші түлектердің біліктілігі. Білім беру бакалавры міндетті

білу:

- Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңы, «Ұйымдастырылған мүмкіндіктері бар балаларға әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзетуді қолдау туралы», «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы», педагогика және психология негіздері;

Қолдануы: педагогика мен психологияның теориялық ережелерін практикалық кәсіби қызметте қолданады;

Білу дағдылары: мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі кәсіптік және орта кәсіптік оқу орындарының қызметінде білім беру мекемелерінде педагогикалық үдерістерді ұйымдастыру және психологиялық қызметпен айналысуға бағытталған.

Құзыретті болу:

білім берудің тиімділігін арттыру және сапасын арттыруда; психологиялық-педагогикалық мәселелерді қалыптастыру және шешу.

Құзыреттілік негізгі өлшемдерге сәйкес бағаланады:

  • әлеуметтік-этникалық құзыреттілік
  • ұйымдастырушылық және басқарушылық өкілдіктер
  • кәсіби құзыреттілік

Модульдік білім беру бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу мынадай құзыреттерді қалыптастыруға ықпал етеді:

  • әмбебап;
  • кәсіби;

Әмбебап құзыреттіліктерді қалыптастыру картасы

 

құзыреттіліктер

Құзыреттіліктің сипаттамасы

ӘҚ-1

әлеуметтік және кәсіби мәселелерді шешудегі мәселелерді талдауға және бағалауға мүмкіндік береді;

ӘҚ -2

әлемнің қазіргі жаратылыстану ғылымы туралы білімді білім беру және кәсіптік қызметте қолдану мүмкіндіктері, математикалық ақпаратты өңдеу әдістерін қолданады;

ӘҚ -3

ақпарат жинау, талдау, синтездеу, ақпаратты қабылдау, мақсаттарды қою және оған жету жолдарын таңдау;

ӘҚ -4

іс-шараларды ұйымдастыру және жоспарлау және оның нәтижелері үшін жауапкершілікті алу;

ӘҚ -5

шешім қабылдау және жаңа экономикалық, әлеуметтік және мәдени жағдайларға бейімделу мүмкіндігі;

ӘҚ -6

логикалық тұрғыдан ауызша және жазбаша сөйлеуді дұрыс құрастыру, мемлекеттік және орыс тілдерінде сөйлеу дағдыларын меңгеру;

ӘҚ -7

шетел тілдерінің біреуі тиімді кәсіби қызмет көрсететін деңгейде болуы;

ӘҚ -8

азаматтық борыш пен азаматтық жауапкершілікті көрсету қабілеті;

ӘҚ -9

Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесінде жүру мүмкіндігі заңды дұрыс қолдану;

ӘҚ -10

ақпарат алудың, ақпаратты өңдеудің және өңдеудің негізгі әдістерін, әдістерін және құралдарын иелену;

ӘҚ -11

инновациялық және зерттеу жұмыстарын жүргізу мүмкіндігі;

ӘҚ -12

төзімділікті, әлеуметтік және мәдени айырмашылықтарды қабылдауды, тарихи мұраны және мәдени дәстүрді құрметтеуге дайындығы;

ӘҚ -13

өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу және жалпы интеллектуалды және жалпы мәдени деңгейді жетілдіруге ұмтылу;

ӘҚ -14

сыни тұрғыдан сынау және өзін-өзі сынау қабілеті;

ӘҚ -15

шығармашылық қабілеті, бастамашыл және инновациялық идеялары;

ӘҚ -16

командада жұмыс істеу, қоғамда қабылданған моральдық-құқықтық нормалар негізінде басқа адамдармен қарым-қатынас жасау;

ӘҚ -17

салауатты өмір салтын сақтау қабілеті.

 

Кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру картасы

 

құзыреттілік

Құзыреттілік сипаттамасы

 

КҚ-1

жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы іргелі білімге ие болу

КҚ -2

психологиялық-педагогикалық білім берудің, тәрбиелеудің және психологиялық-педагогикалық білім берудің стратегиясын әзірлеудегі мақсаттары мен міндеттерін түсінуге құзыретті болу

КҚ -3

гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық және жаратылыстану ғылымдары саласындағы негізгі ғылыми-тәжірибелік ережелермен танысу

КҚ -4

ойлау мәдениетіне ие болу, өз міндеттерін кешенді түрде орындау, жоғары деңгейде барлық психикалық операцияларды меңгеру, жеке өзін-өзі көрсету әдістері мен өзін-өзі дамыту әдістерін меңгеру, кәсіби деформацияларға қарсы тұру құралдары

КҚ -5

өз ойыңызды жазбаша және ауызша сөйлеуде (шет тілінде) дұрыс айтуға тырысыңыз.

КҚ -6

өз заманауи ақпараттық технологияларды өз бетімен іздеуге, талдауға және қажетті ақпаратты таңдауға, ұйымдастыруға, түрлендіруге, синхронизациялауға және аударуға қабілетті ақпараттың барлық түрлерімен жұмыс істейді

КҚ -7

еңбек нарығындағы бәсекеге қабілетті маман болу

КҚ -8

педагогикалық және әлеуметтік қарым-қатынас жолдарын білу

КҚ -9

кәсіби қызметте, әлеуметтік-саяси және әлеуметтік-экономикалық процестерді дамытудағы жаңа үрдістерді анықтап, ескеру

КҚ -10

мемлекеттік тілді, этносаралық қарым-қатынас тілін еркін меңгеру, шетел тілдерінің біреуін пайдалана білу;

КҚ -11

ұйымдастыру-басқарушылық қызметтің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын меңгеру;

КҚ -12

мемлекеттің экономикадағы рөлі мен негізгі функцияларын білу, бюджеттік саясатты қалыптастырудың негізгі принциптері, мемлекеттік экономикалық саясаттың бағыттары

КҚ -13

басқару базасында оқу орындарында оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру және басқару дағдыларын игеру

КҚ -14

студенттер тобын ұйымдастыру және басқару дағдыларын меңгеру

КҚ 15

белгілі бір құндылықтарды, мұраттар мен педагогикалық сана-сезімді, оның кәсіби қызметінің, педагогикалық қарым-қатынас пен тұлғаның қалыптасуын анықтайтын пән, психологиялық-педагогикалық, әдістемелік білімдер мен дағдыларды игеру

КҚ -16

басқа адамдармен қажетті қарым-қатынас орнату және қолдау, түсінікті болуы, қарым-қатынасқа келмеуі

КҚ 17

аймақтардың, елдер мен аймақтардың әлеуметтік-экономикалық жағдайын талдау үшін теориялық дайындыққа ие болу

КҚ -18

демократиялық қоғамның құндылықтары мен құндылықтарымен, демократиялық қоғамда өмірдің стилімен жүре білу

КҚ -19

әлемдік білім беру кеңістігіндегі педагогикалық мәселелерді, білім берудің ұлттық моделін жүзеге асырудың мәні мен тәсілдерін білу

КҚ -20

өзгеретін жағдайларға (қарым-қатынас, байланыс, түсіністік, эмпатия, қайырымдылық, ынтымақтастық, ынтымақтастық) барабар білім, дағды және әдеттер жүйесін меңгеру.

 

Кафедрада 27 оқытушы жұмыс істейді, оның 25-і штаттық, 5- ғылым докторлары, 7 – ғылым кандиданттары, аға оқытушы -1, магистр, аға оқытушы – 9, магистр, оқытушылар -3.